1. Medicover Sport
  2. Pytania i odpowiedzi
Najpopularniejsze pytania
Jak korzystać?
Jak zarejestrować wejście dziecka?
  • Własny telefon komórkowy

    W przypadku posiadania przez dziecko własnego telefonu rejestracja wejścia do obiektu odbywa się według schematu rejestracji wejścia osoby dorosłej.
  • Brak własnego telefonu

    Jeśli dziecko nie posiada własnego telefonu komórkowego, jego pakiet można przypisać 3 opiekunom. ID dziecka przychodzi w wiadomości powitalnej od Medicover Sport po aktywacji pakietu sportowego.
  • Przez aplikację mobilną Medicover Sport

    • QR kod

      Uruchom aplikację i znajdź wybrany obiekt. Kliknij Zarejestruj wejście, następnie wybierz usługę z której chcesz skorzystać i potwierdź rejestrację wejścia. Pokaż na recepcji QR kod, by pracownik obiektu mógł go zeskanować lub zeskanuj go samodzielnie poprzez czytnik QR kodów. I to wszystko!
    • SMS

      Uruchom aplikację i znajdź wybrany obiekt. Kliknij Zarejestruj wejście, następnie wybierz usługę z której chcesz skorzystać i potwierdź rejestrację wejścia. Telefon automatycznie przekieruje Cię do wysyłki SMS z kodem wybranej usługi, na numer 661 000 556 lub 664 078 559. Przed kodem usługi należy dopisać DZIECKO [id dziecka]. Następnie wyślij wiadomość i pokaż na recepcji SMS zwrotny. To wszystko!
  • Przez SMS

    Wyślij SMS (opłata zgodnie z taryfą operatora) na numer 661 000 556 lub 664 078 559 w treść wpisując DZIECKO [id dziecka] [kod usługi].
    Kod usługi otrzymasz w recepcji obiektu lub w aplikacji mobilnej Medicover Sport.
    Pokaż SMS w recepcji by cieszyć się z wybranej usługi!
Jak sprawdzić jaki mam pakiet oraz czy jest on aktywny?
Wyślij SMS z numeru zarejestrowanego w systemie o treści „pakiet” na 661 000 556 lub 664 078 559. W wiadomości zwrotnej otrzymasz informację jaki dokładnie pakiet posiadasz, jak często możesz z niego korzystać oraz czy korzystanie więcej niż raz w ciągu dnia z tego samego obiektu jest możliwe.
Co oznacza limit wejść np. 2 razy w tygodniu?
Limit wejść oznacza, iż z karnetu można skorzystać 2 razy w tygodniu z dowolnej usługi z oferty w ramach danego pakietu, np. posiadając karnet 2x w tygodniu można wykorzystać 1 weście na basen oraz 1 wejście na siłownię, w tym przypadku limit wejść zostanie już wyczerpany. Aktualizacja limitu karnetu odbywa się w nocy z niedzieli na poniedziałek oraz wraz z końcem miesiąca. Niewykorzystane wejścia nie przechodzą na następny tydzień ani miesiąc.
Ile wejść zostało mi do końca tygodnia?
Aby sprawdzić liczbę pozostałych wejść, jakie można wykorzystać w bieżącym okresie, należy wysłać z numeru zarejestrowanego w systemie SMS o treści „ile” na 661 000 556 lub 664 078 559.
Czym jest interwał między wejściami i dlaczego nie mogę ponownie skorzystać?
Interwał jest to odstęp czasu, który należy zachować pomiędzy poszczególną rejestracją wejść, a jego długość zależy od oferty Twojej firmy. Wysyłając SMS o treści „pakiet” na numer 661 000 556 lub 664 078 559 otrzymasz informację jak często możesz korzystać oraz czy korzystanie więcej niż raz w ciągu dnia z tego samego obiektu jest możliwe.
Wszystkie pytania
Przed aktywacją pakietu
Jak się zapisać?
Oferta skierowana jest do firm, które zadeklarują minimum 10 Użytkowników pakietów sportowych. Jeśli Twoja firma nie nawiązała jeszcze współpracy z Medicover Sport, zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego za pośrednictwem formularza https://medicoversport.pl/pakiety-sportowe-dla-firm/zglos
Dlaczego muszę podawać swój numer telefonu?
Każdy Użytkownik Pakietu Medicover Sport posiada indywidualne konto w systemie. Niezbędne jest podanie swojego numeru telefonu, gdyż w obiektach wejścia odbywają się przez system SMS i weryfikacja Użytkownika następuje na podstawie jego numeru telefonu.
Jaki jest czas oczekiwania na aktywację Pakietu Sportowego?
Pakiet Medicover Sport jest aktywny od wybranej daty zakupu, zazwyczaj jest to pierwszy dzień kolejnego miesiąca. Daty zgłoszeń są regulowane w umowie zawartej między Nabywcą, a Medicover Sport.
Czy dostanę kartę?
Nie, wejścia odbywają się poprzez wysłanie SMS z numerem usługi. Szczegółowa instrukcja korzystania dostępna jest tutaj: https://medicoversport.pl/pakiety/files/instrukcja_sms_gofit.pdf
Dlaczego nie dostałem SMS'a powitalnego?
SMS powitalny wysyłany jest pod koniec miesiąca poprzedzającego korzystanie, w związku z tym uprzejmie prosimy o cierpliwość 😊 Jest on wysyłany do nowego Użytkownika na początku przystąpienia do Medicover Sport.
Dlaczego nie mogę znaleźć cen pakietów?
Oferta dla firm posiadających minimum 5 pracowników przygotowywana jest indywidualnie. Aby otrzymać ofertę prosimy o kontakt bok@medicoversport.pl
Jaka jest minimalna liczba pracowników w firmie, która chce zamówić pakiety sportowe?
Firma powinna zatrudniać minimum 5 osób, które byłyby zainteresowane pakietami sportowymi.
Skąd otrzymać kod dostępu do strony dedykowanej?
Kod dostępu do strony dedykowanej należy uzyskać od pracodawcy/HR.
Korzystanie z pakietu
Jak korzystać?
Tutaj znajdziesz pełną instrukcję korzystania z pakietów Medicover Sport https://medicoversport.pl/jak-korzystac-z-pakietu
Jak zarejestrować wejście dziecka?
Tutaj znajdziesz pełną instrukcję korzystania z pakietów Medicover Sport https://medicoversport.pl/jak-korzystac-z-pakietu
Gdzie mogę sprawdzić dostępne obiekty?
Na stronie https://medicoversport.pl/wyszukiwarka/ można sprawdzić dostępne obiekty w ramach Multipakietów w postaci listy oraz mapy. Również dzięki naszej aplikacji mobilnej szybko i łatwo wyszukasz dany obiekt znajdujący się Twojej okolicy:

Android: http://bit.ly/OKSystem_Android

iOS: http://bit.ly/OKSystem_iOS

Kiedy wysyłać SMS?
Wiadomości SMS należy wysyłać nie wcześniej niż 15 minut przed planowanym wejściem na usługę.
Wysłałem już SMS, ale chcę skorzystać z innej usługi. Co mogę zrobić?
W celu anulowania wejścia na daną usługę należy w ciągu 10 minut wysłać SMS o treści „rezygnuję”. Otrzymasz SMS zwrotny z informacją o anulowaniu wejścia. Po upływie 10 minut, anulowanie nie będzie możliwe.
Co oznacza limit wejść 2 razy w tygodniu lub OPEN?
Limit wejść oznacza, iż z karnetu można skorzystać 2 razy w tygodniu z dowolnej usługi z oferty w ramach danego pakietu, np. posiadając karnet 2x w tygodniu można wykorzystać 1 weście na basen oraz 1 wejście na siłownię, w tym przypadku limit wejść zostanie już wyczerpany. Aktualizacja limitu karnetu odbywa się w nocy z niedzieli na poniedziałek oraz wraz z końcem miesiąca. Niewykorzystane wejścia nie przechodzą na następny tydzień ani miesiąc.
Ile wejść zostało mi do końca tygodnia?
Aby sprawdzić liczbę pozostałych wejść, jakie można wykorzystać w bieżącym okresie, należy wysłać z numeru zarejestrowanego w systemie SMS o treści „ile” na 661 000 556 lub 664 078 559.
Jak sprawdzić jaki mam pakiet oraz czy jest on aktywny?
Aby sprawdzić czy pakiet jest aktywny, należy wysłać z numeru zarejestrowanego w systemie SMS o treści „pakiet” na 661 000 556 lub 664 078 559. W wiadomości zwrotnej otrzymasz również informację jaki dokładnie pakiet posiadasz, jak często możesz z niego korzystać oraz czy korzystanie więcej niż raz w ciągu dnia z tego samego obiektu jest możliwe.
Jak zmienić numer telefonu?
W celu dokonania zmiany numeru telefonu, Użytkownicy posiadający pakiet z oferty dla firm, powinni zgłosić zmianę do osoby w swojej firmie, która jest wskazana do kontaktu. Zmiana numeru nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.
Gdzie znajdę numer usługi, który mam wysłać SMSem?
Wszystkie numery usług znajdują się na miejscu w obiekcie oraz w naszej aplikacji mobilnej (widnieją po wybraniu obiektu i usługi).
Jak kupić bilety do kina?
Bilety do kina dostępne są dla posiadaczy platformy zniżkowej. Upewnij się czy oferta dla Twojej firmy zawiera do niej dostęp – zapytaj o platformę osobę z HR lub zadzwoń na naszą infolinię 22 290 80 70.
Jak zarejestrować wejście dziecka z numeru opiekuna?
Jeśli dziecko nie posiada własnego numeru telefonu, możesz zgłosić swój numer jako opiekuna i z niego rejestrować wejścia. Aby poprawnie odnotować wejście dziecka ze swojego numeru należy wysłać wiadomość zawierającą komendę: DZIECKO NR ID dziecka NR usługi np. DZIECKO 330482 4568.ID dziecka wysyłane jest w pierwszym SMSie powitalnym. Jeśli nie znasz numeru ID wystarczy, że skontaktujesz się z infolinią 22 290 80 70, a Konsultant prześle Ci wiadomość z instrukcją.
Czym jest interwał między wejściami i dlaczego nie mogę ponownie skorzystać?
Interwał jest to odstęp czasu, który należy zachować pomiędzy poszczególną rejestracją wejść, a jego długość zależy od oferty Twojej firmy. Wysyłając SMS o treści „PAKIET” na numer 661 000 556 lub 664 078 559 otrzymasz informację jak często możesz korzystać oraz czy korzystanie więcej niż raz w ciągu dnia z tego samego obiektu jest możliwe.
Kiedy mogę dokonać rezygnacji z pakietu?
Rezygnacji z pakietu można dokonać w terminie zapisów przeznaczonym dla Twojej firmy. Należy pamiętać również o minimalnym okresie trwania umowy na jaki się zobowiązałeś podczas składania zamówienia.
Czy muszę wspólnie z osobą towarzysząca korzystać z tych samych obiektów, w tym samym czasie?
Nie, każdy użytkownik posiada swój indywidualny pakiet, do którego jest przypisany jego numer telefonu. Umożliwia to korzystanie z różnych obiektów w dowolnym czasie.
Płatności
Jak opłacić Pakiet Sportowy Medicover Sport?
Użytkownicy posiadający pakiet firmowy, proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@medicoversport.pl, gdyż sposób płatności może różnić się w zależności od rodzaju współpracy.
Dlaczego moja płatność poprzez płatności cykliczne została odrzucona?
1. Pierwszym krokiem jest sprawdzenie czy środki na pewno są dostępne na Twoim koncie.

2. Środki na koncie są? Problem może wynikać z zablokowanych na koncie płatności internetowych lub cyklicznych. Należy je odblokować:

• Sprawdź lub ustaw w banku (np. przez panel internetowy banku) w ustawieniach karty limit dzienny lub miesięczny dla płatności internetowych - musi być odpowiednio wysoki. Limit ustawiony na 0 PLN lub zbyt niską kwotę będzie powodował odrzucenia zarówno płatności jednorazowych jak i cyklicznych.

• Możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Twojego banku z prośbą o dokładny powód odrzucenia płatności oraz o odblokowanie tych płatności.

• Część kart zezwala na jednorazowe płatności w Internecie (z wykorzystaniem kodu CVV/CVC), jednak odrzuca płatności cykliczne. Wynika to z wewnętrznej polityki banku. Jeżeli karta ma ustawione odpowiednie limity dla płatności internetowych/cyklicznych, a mimo to nie udaje się jej obciążyć w płatności subskrypcyjnej, może to oznaczać, że niezależnie od ustawień karty/konta nie ma możliwości użycia tej karty do opłacenia subskrypcji, wtedy jedynym rozwiązaniem tego problemu jest wykorzystanie innej karty.

3. Warto też sprawdzić, czy Twoja karta nie straciła ważności lub nie została unieważniona.

• W tym celu skontaktuj się z bankiem lub operatorem karty, aby uzyskać więcej szczegółów i dalsze wskazówki. Możesz też złożyć wniosek o nową kartę w panelu internetowym swojego banku.

• Zdarza się też, że masz już nową kartę z przedłużoną datą ważności, ale nie zaktualizowałeś tego w swoim panelu internetowym – popraw odpowiednio datę i sprawdź, czy to pomogło.

4. Jeśli po sprawdzeniu powyższych wskazówek problem nadal występuje, można jeszcze spróbować:

• Odczekać kilka dni i spróbować ponownie. Podczas transakcji mógł wystąpić chwilowy problem z połączeniem. Warto spróbować dokonać płatności w trybie przeglądania prywatnego/incognito w swojej przeglądarce.
Jak mogę zmienić dane karty do płatności?
Należy zalogować się do swojego konta użytkownika na stronie www.medicoversport.pl/pakiety/login i dokonać zmiany w sekcji płatności. Dane karty można zmienić w terminie trwania zapisów, wybierając przycisk „Zmień dane karty”.
Dokonałem dzisiaj opłaty za pakiet czemu nie jest aktywny?
Zamówienia są składane w miesiącu poprzedzającym aktywację. Karnet będzie aktywny od wybranej daty zakupu, zazwyczaj jest to pierwszy dzień kolejnego miesiąca.